czwartek, 26 stycznia 2012

magazynowanie sił

Za oknem śnieg ale w sercu lato. 
Chciałabym zrobić wiele rzeczy naraz. 
Chce być aktywna, realizować się, dokształcać, przy tym mieć nieograniczony czas dla rodziny i przyjaciół. Oglądać wszystkie nowości w kinie, uprawiać sport min. 2 x w tygodniu, czytać najlepsze pozycje książkowe, być na bieżąco z trendami i planować projekty na przyszłość. 
To co robimy każdego dnia wpływa na nasz stan zdrowia i umysłu, dlatego moim zdaniem MUSIMY mieć czas na chwilę relaxu, aby złożyć nasze życie w jeden kawałek i móc z podniesioną głową sięgać po więcej.
Dla mnie odpoczynkiem jest kawa z kimś ważnym, chwila ciszy albo po prostu 20 minutowa drzemka. 
A jak Wy ładujecie swoje akumulatory?
Życzę nam nigdy niekończących się pokładów energii.





weheartit.com

11 komentarzy:

  1. Dla relaksu? Najlepsze przeglądanie blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wczoraj byłam na fitness, tzw ATB i jutro idę, dziś się ledwo ruszam, ale czuję, że żyję i każdemu polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja czytam albo się drzemkuje i słucham muzyki czyli typowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio czuję się jak mały robocik. Dlatego dziękuję Ci za ten wpis i zmotywowanie mnie do chwili odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kawa już niedługo <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszki już są :) Zamiast pagonów będą skórzane łaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia:) dla mnie relaks...nic nie robienie, po prostu:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja to bym chciała mieć czas na relax 24/h.. jeszcze najlepiej żeby za to płacili :D ale niestety nie da się tak żyć wyłącznie przyjemnościami.

    OdpowiedzUsuń
  9. każda chwila z chłopakiem gdy nie goni mnie żaden termin i moge patrzeć w jego orzechowe oczy...

    OdpowiedzUsuń
  10. W wolnej chwili ładuję akumulatorki czytając książkę lub blogi, bądź oglądam filmiki na youtube, robię biżuterię, coś szyję lub po prostu leżę i pachnę:)

    OdpowiedzUsuń