wtorek, 17 stycznia 2012

Time of Honour

Czas honoru to moim zdaniem bardzo dobra produkcja.
Wojna, miłość, zazdrość i ból przeplatają się ze sobą w każdym odcinku. 

Ostatnio robiąc porządek w moich magazynach natknęłam się na wrześniowe wydanie Wysokich Obcasów. Możemy w nich  znaleźć artykuł pt: "Bóg, Honor, Kobieta" w którym aktorki z Czasu Honoru odpowiadają na trudne pytania o wojnę, cierpienie i sens życia. 
Poniżej kilka zdjęć z sesji w której wzięły udział.
Kreacje w których wystąpiły są piękne (min. Burberry, Mysikrólik, Ralph Lauren) jednak w mojej opinii, nie pasują do przemyśleń na temat wojny.
Czy może Wy też oglądacie ten serial? A może polecacie zupełnie coś innego?





2 komentarze:

  1. nie oglądałam tego serialu.
    Miło mi będzie jak wpadniesz do mnie.
    Nawiązuję współpracę z firmą Limonkowy Szyk.
    Jeżeli spodoba Ci się ich strona kliknij w baner na moim blogu po prawej stronie.
    Z góry dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Od ponad dwóch lat nie oglądam telewizji, także za bardzo nie znam się na tym serialu. Wcześniej widziałam kilka odcinków, ale to też nie regularnie i był całkiem niezły chociaż nie jest to do końca mój typ. Lubię seriale typu Kości, CSI, Anatomia prawdy i Dr House:)

    OdpowiedzUsuń