czwartek, 12 stycznia 2012

jeden z dziesięciu

Przez rok 2011 testowałam różne produkty kosmetyczne, niektóre z nich używam od bardzo dawna i nie wyobrażam sobie mojej kosmetyczki bez nich, inne odkryłam w wakacje a jeszcze inne przed samym grudniem. Z tych które mi nie podpadły, chciałabym wyłonić zwycięzce - najlepszy produkt 2011 wg attipigirl.
Burzliwe obrady gwarantowane ponieważ kilka z nich jest przeze mnie uwielbianych i faworyzowanych.
Oto zawodnicy:

1. Zestaw Kerastase - przypomina działaniem Rainforest Moisture z the body shop. Jeden i drugi na moich zniszczonych farbowaniem włosach sprawdza się idealnie.


2. Unite boosta spray - naprawdę dodaje objętości włosom!


 3. Gliss kur hair repair - odżywka do której powróciłam po 2 letniej przerwie, lubię jej zapach i działanie.


4. L'oreal nutri bronze. Mleczko nawilżające, które po kilku dniach nadaje naszej skórze brązowy kolor. Mleczko nie brudzi - jednak zalecam wszystkie środki ostrożności, dość szybko się wchłania no i słoneczna opaleniznę możemy zachować na dłużej. 





5. Płyn do demakijażu Bioderma. Zmyje każdy makijaż i jest niezastąpiony kiedy na wieczorną toaletę mamy tylko chwilę.



 6. Eveline Sun Care - balsam po opalaniu ze złocistymi drobinkami. Zauroczył mnie jego zapach... zapach lata. Produkt jak dla mnie na dobrą 5+!



7, 8, 9. Zapach YSL, szminka Chanel, eliner eveline - produkty do których mam sentyment.


10. Krem na dzień - nawilżający do cery suchej i wrażliwej.


and the winner is...
Numer.... 5
Najszybszy w działaniu, niezawodny i niezastąpiony po szaleństwach karnawałowych nocy. 
A jakie są Wasze ulubione kosmetyki 2011? Może któryś z moich  jest też waszym ulubieńcem?
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. oj, podobają mi się Twoi zwycięzcy, chyba muszę ich zaprosić do siebie ;D
    bioderma faktycznie fantastyczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywka z Gliss Kura - genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana, podalabys mi linka gdzie mozna zamowic te kerastyne?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana ja swój zestaw dostałam w prezencie, ale już poszukiwałam punktów w których można się zaopatrzyć w te produkty. Widziałam je w zakładach fryzjerskich i na stoiskach w dużych centrach handlowych w Gdańsku i Olsztynie. na allegro pewnie też są, ale nie znam żadnego sklepu internetowego w którym można je znaleźć:) jakbyś taki namierzyła to daj znać:)

      Usuń