poniedziałek, 23 stycznia 2012

najważniejsze w podróży


Witajcie.
Mam nadzieję, że poniedziałek wszystkim upływa miło i bez niespodzianek. 
Z racji tego iż po studiach zostałam w Gdańsku, a mój dom mieści się w innej części Polski często jestem w tzw. podróży.
Nie mówię tu o dalekich wyprawach do których zazwyczaj przygotowuję się kilka dni ( robię obszerne listy - a i tak zawsze czegoś zapomnę), ale o takich krótkich małych podróżach podczas których spędzam dosłownie kilka godzin w środkach lokomocji.
Już jakiś czas temu przygotowałam sobie listę rzeczy, które zawsze muszą się ze mną znaleźć.
Zdjęcie poniżej przedstawia kilka drobiazgów - wybaczcie ale zapomniałam o kalendarzu - bez którego ani rusz, okularach przeciwsłonecznych i czymś na ząb - jeśli dopadnie nas atak głodu :)



Zawsze ze sobą mam:
- magazyn lub książkę do poczytania,
- opaskę na oczy,
- poduszkę - zagłówek (ta kupiona w IKEI,po złożeniu zajmuje b.mało miejsca),
- komórkę,
- błyszczyk, gumkę do włosów, pilniczek,
-płyn antybakteryjny do rąk,
 - chusteczki, środek przeciwbólowy, rękawiczki gumowe - na wypadek udzielania pierwszej pomocy,
- i mini opakowanie ulubionych perfum ( moje Ralph Lauren)
z takim zestawem czuję się bezpiecznie i żadne korki, męczące podróże koleją lub busami nie są mi straszne. A Wy co bierzecie zawsze ze sobą?





weheartit.com

3 komentarze:

  1. niestety pakuję zawsze za dużo rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. moje niezbedniki na podroz to Ipod, magazyn, M&Msy i cos do picia a na nieco dlusza podroz dodatkowo cos pod glowe na wypadek malej drzemki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozyyuwanie zaskoczyły mnie te rękawiczki jednorazowe:) w zyciu bym na to nie wpadła...

    OdpowiedzUsuń