poniedziałek, 16 stycznia 2012

zimowo - shrekowo


Przepraszam, niedziela zleciała mi tak szybko, że nie miałam czasu na uzupełnienie wpisu.
Musical na którym byłam w sobotę bardzo mi się podobał, piękna scenografia, niesamowite wokale i niezły humor. Wszystko stworzyło świetną całość. Bardzo się cieszę, że jest tyle utalentowanych ludzi, którzy dzieląc się swoimi umiejętnościami umilają innym czas. 
Szanując prawa autorskie oczywiście nie robiłam zdjęć w teatrze, ale za to Gdynia przywitała nas jeszcze świątecznymi ozdobami.




Dzisiejszy wieczór spędzam w łóżku, z kubkiem herbaty z cytryną i książką Mateusza Grzesiaka "Alpha Human" - prezent od znajomego (zapowiada się ciekawie). Zapaliłam też świeczki, na poprawę humoru oraz zaopatrzyłam się w witaminy i chusteczki gdyż iście zimowa pogoda daje się we znaki.
A czy Wy oglądałyście ostatnio coś godnego polecenia?
Miłego wieczoru.



3 komentarze:

  1. oj, na poprawę nastroju najlepsze według mnie są świecie, też uwielbiam palić je kiedy tylko poczuję, że wpadam w nostalgię ;)

    ps; Już niedługo na moim blogu rozdanie, prezent na pewno zadowoli każdą kosmetyczną maniaczkę ;) Zapraszam do śledzenia, bo konkurs lada dzień!

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie na blogu jest link do trailera jednej bajki :) polecam

    OdpowiedzUsuń