poniedziałek, 12 grudnia 2011

jak ogarnąć ten tydzień

Ciągle mam tyle rzeczy do zrobienia i coraz mniej czasu. Od poniedziałku do piątku mam w planach:
- naukę - tak, niestety mam ważny egzamin,
- kolację z rodziną w ramach świętowania zakończenia pewnej ważnej sprawy,
- spotkanie z dawno niewidzianą znajomą,
- świąteczne prezenty i świąteczne porządki,
- weekend z moją przyjaciółką, która przyjeżdża spędzić ze mną kilka dni. 
Oczywiście jest jeszcze wiele innych pobocznych spraw - ale chyba zostawię je sobie na przyszły tydzień a może nawet i miesiąc, chociaż wolałabym rozpocząć rok bez żadnych zaległości :) 
Ps. lubię też czytać o efektywnym gospodarowaniu czasem u emamija. Uwielbiam również stronę harissalon, pokazują tam najnowsze trendy - mam zaproszenie do tego salonu i jak tylko zawitam do Londynu na pewno się tam wybiorę. 
A tymczasem owocnego tygodnia i długich spacerów - ja ostatnio spacerowałam po Sopocie i to w towarzystwie wiosennej pogody.








własne zdjęcia z Sopotu, pozostałe weheartit.com

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog, czekam na częstsze wpisy, a na pewno będę zaglądać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina mi się lato w Międzyzdrojach, kiedy patrzę na te zdjęcia.

    A więc - powodzenia w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sopot zimową porą...rozmarzyłam się:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń