piątek, 9 grudnia 2011

ekologiczna choinka

W tym roku nie ubrałam jeszcze choinki, przeglądam też pomysły na drzewko  w rodzinnym domu - chcę coś zmienić, ale nie wiemy co. 
Choinka w tonacji złota, srebra, czerwieni, bieli...?

Ostatnio bardzo mnie ucieszyła choinka na Trafalgar Square w Londynie. Drzewko postawione na miejscu dawnych stajni królewskich nie zostało ozdobione setkami lampek. Powieszono ich o wiele mniej i w ten sposób oszczędzana jest energia.

Moje drzewko postaram się ubrać energooszczędnymi lampkami, 
przecież będzie zapalone przez kilka godzin dziennie. 

Czy był u Was Mikołaj? Jeśli nie to zajrzyjcie na
http://za-wysoko.blogspot.com/
- konkurs.
Ja wszystkie znalezione w butach słodycze przechowuję w moim pudełku.  Jakoś szkoda mi ugryźć głowę Mikołajowi - szczególnie przed Gwiazdką.



Ps. Podczas wybierania prezentów dla najbliższych sprawiłam sobie sama mały prezent, torebka z New Look'a w dość stonowanym kolorze będzie ze mną podczas tych Świąt.


Poniżej kilka inspiracji.






 weheartit.com

1 komentarz: