niedziela, 1 kwietnia 2012

older

Cześć wszystkim
Obchodziłam ostatnio urodziny, ale nie o tym chcę Wam napisać. Chciałabym podzielić się z Wami myślą, iż fakt, że mamy znajomych, przyjaciół, kogoś bliskiego w tym dniu obok sprawia iż jest on magiczny. 
Ja nie musiałabym dostać żadnych życzeń, prezentów czy telefonów. Najważniejsze dla mnie jest przekonanie, że nie żyję tylko dla siebie, ale dla innych. 

Ale żeby nie było za poważnie, pokażę Wam kartkę i książki, które dostałam,  biżuterię z primarka- którą sobie kupiłam i ... ukochany suchy szampon batiste. 
Bardzo się cieszę, że go posiadam. Jeśli tylko będziecie miały kiedyś możliwość go spróbować to szczerze polecam. Mój kosztował 2,99Ł -  było to jedno z najlepiej wydanych 15 zł :)

Ps. Udanego tygodnia! Niech minie owocnie i szybko:)











2 komentarze: