czwartek, 19 kwietnia 2012

brakuje bombek na choince

Witam Was moi drodzy.
Do Gdańska ponownie zawitała zima, mam wrażenie, że płatki śniegu i deszcz występują częściej niż promienie słońca. 
Należę do zmarźlaków i zdecydowanie pogoda jaką mam za oknem mi nie służy. Pocieszam się jednak myślą, że przecież nie będzie tak zawsze a maj zbliża się wielkimi krokami ;)
Pewnie wiele z Was widziało nowości na nadchodzący sezon. Moją uwagę przykuł Primark - pewnie jakość materiałów budzi zastrzeżenia ale projekt i design jest bardzo ciekawy, nieprawdaż?
Primark - wiosna lato 2012 mogłabym naprawdę mieć wiele z tych rzeczy:) 
Z ostatniej podróży do Londynu przywiozłam sobie torebkę ( primark torebka). Czerń może nie jest to najlepszy odcień na lato, ale w mojej kolekcji nie miałam klasycznej torebki nadającej się idealnie do pracy i na wyjścia.


Chcę także przedstawić Wam dwie rzeczy, z którymi ostatni się nie rozstaję. Jest to branzoletka z Apartu (bardzo ważna dla mnie) oraz kojący błyszczyk z Oriflame o zapachu czekolady - z którego jestem bardzo zadowolona.
A czy Wy też czekacie już na wiosnę?

1 komentarz:

  1. Śliczna torebka :) Ja też ostatnio kupiłam sobie czarną :))

    OdpowiedzUsuń