sobota, 24 marca 2012

Wiosna

Witam wszystkich bardzo ciepło.
Za oknem wiosna, tylko u mnie jakaś choroba, ale mam weekend na mocną kurację bo w poniedziałek muszę być na nogach:)
Jak Wam minął tydzień? 
U mnie było dużo zajęć, dużo emocji - nie zawsze najlepszych i dużo ruchu.
Może to wszystko wyczerpało mnie, tak że teraz leżę w łóżku obstawiona herbatą z imbirem, cytryną i miodem. 
A czosnek przemycam w paście z awokado. Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej:)

Ostatnio zawitałam  na rodzinne Mazury a tam w pocie czoła, ubrana w dres i czapkę, grabiłam liście i trawę. Znalazłam też namacalne ślady wiosny:



Ostatnio oglądając nieesia 25 zauważyłam iż kupiła magazyn z dodatkami, ja też go zakupiłam i powiem, że z kremu nawilżającego jestem bardzo zadowolona, z maskary również, więc jeśli znajdziecie go jeszcze w sklepie to polecam:)
Przyszło też do mnie zamówienie z avon, wybrałam moją ulubioną odżywkę na osłabione końcówki i lakier - szczerze nigdy nie kupiłam lakieru z tej firmy i z chęcią go wypróbuję:)
A Wy na co ostatnio wydałyście pieniążki w związku z wiosną?

8 komentarzy:

  1. szkoda, że w Polsce nie dają nigdy takich gratisów;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram odpowiedź poprzedniczki.

    Wiosna, wiosna wkoło!
    Tylko strasznie wietrznie dzisiaj tutaj u nas :)
    Ale nic to, słonko świeci.

    Życzę rychłego powrotu do pełni sił witalnych :*
    ...a imbiru nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie dodatki w gazecie?

    OdpowiedzUsuń
  4. moge gdzies w pl kupic to cosmo?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam w Londynie, ale liczę za niedługo firmy kosmetyczne będą w taki sposób próbowały zyskać nowych klientów:)

      Usuń
  5. Żeby u nas były taki dodatki :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas jest inna mentalność...dodatki takiej renomy na pewno nie dotarłyby do żadnej gazety, ale cóż...można tylko pozagryzać wargi :) mój tydzień spędziłam w domku na zwolnieniu lekarskim i w końcu skończyłam szyć spódnicę, którą zaczęłam 3 tygodnie temu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń