czwartek, 10 listopada 2011

musical... i like it!

Cześć wszystkim w pierwszy dzień długiego weekendu 
- to taki nasz bank holiday:)
Musicale oglądane czy to na żywo czy w telewizji sprawiają mi ogromną przyjemność. 
Widziałam kilka (min. Grease, Miss Sajgon, Upiór w operze )         
 i byłam zachwycona młodymi ludzmi, dla których muzyka i sztuka to całe życie.
Każde takie przedsięwzięcie wymaga od nich wielotygodniowych prób i masę wyrzeczeń, dlatego min mam ogromny szacunek do artystów.
Nie mogę doczekać się kolejnej wyprawy do teatru w celu obejrzenia jakiejś nowości.
A Wy lubicie musicale?
Na deser piosenka w wykonaniu Michała Bajora z kultowego już METRA.




Życzę Wam cudownych tych kilku dni, mam nadzieję, że pogoda nam dopisze:)

1 komentarz:

  1. Ja również mam taką nadzieję odnośnie pogody :)

    Powiem szczerze, że choć nie przepadam za musicalem, to wspomnianymi młodymi ludżmi również byłabym podbudowana: mają szlachetną pasję... a nie tylko imprezy i internet.

    Również życzę Ci cudownego długiego weekendu!

    OdpowiedzUsuń