piątek, 30 września 2011

kok na głowie

Ostatnio bardzo często upinam włosy w kok, jest to wygodny sposób noszenia włosów o tej porze roku
(nie mamy na głowach jeszcze ciepłych czapek:))
Kok na głowie moim zdaniem wygląda efektownie a jest bardzo prosty do wykonania.
Jedyną trudnością na jaką możemy natrafić jest konieczność posiadania dłuższych włosów (grubość nie ma znaczenia).
Na jednym ze zdjęć widnieje koleżanka która zgodziła się być moim modelem   ( czyt. królikiem doświadczalnym) podczas wypróbowania przeze mnie różnych fryzur i upięć:)
Inspirację czerpię z kanału LOreal .







zdjęcia pochodzą z weheartit.com
 
 
Próbowałyście może czesać się w ten sposób?

1 komentarz:

  1. Ja czesałam się tak kilka miesięcy temu, jak miałam dłuższe włosy, ale teraz mam trochę poza ucho i już nie mogę niestety;/ No i czekam, aż mi odrosną i wtedy pewnie znowu przyjdzie mi ten szalony pomysł obcięcia się:)

    OdpowiedzUsuń