wtorek, 9 sierpnia 2011

ten czas




weheartit.com


nie zawsze wakacje witają nas na ciepłych plażach w południowych częściach naszego kontynentu
co lato oferuje tym, którzy pozostają na swoich podwórkach, w pracy, w domu?
odpowiedź jest prosta: to kolor
czy na naszych ubraniach, dodatkach czy paznokciach
kolor jest tym co mi zawsze przypomina, że są wakacje.
Od połowy czerwca zaczęłam na wyprzedażach poszukiwać koloru lata, nie wiem czy znalazłam jeden, ale mój zbiór lakierów do paznokci troszkę się powiększył.
Na szczęście starczą mi na bardzo długo, więc uważam, że był to zakup kontrolowany.
Lakiery trzymam w plastikowym pojemniku w lodówce, nie wiem czy to rzeczywiście przedłuży ich żywot, ale przynajmniej się nie ciągną...
na zdjęciu:
1.dwa lakiery z kolekcji INGLOT o których można było przeczytać na http://lula.pl
2, 5.dwie serie w promocyjnych cenach 9,90 zł z firmy h&m
3. kolor cementu z firmy nibo
4. zieleń z miss sporty
a Wy jakie kolory preferujecie latem na paznokciach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz